Així som
Dissenyem objectes pensant en la felicitat i el benestar de les persones que hi estaran en contacte. Creiem en el disseny honest, proper i sostenible.
La nostra història

1946

No hi ha cap història interessant sense un curiós principi i el nostre el protagonitza una pila.

Anys 40

El negoci de les piles aviat el complementa amb la comercialització de flexos.

Anys 50

El gran èxit de la venda de flexos el porta, el 1951, a fundar LOREFAR.

Anys 70

La valentia i l’emprenedoria es transmeten de pare a fill.

Anys 80

El 1991 s’inicien les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit.

Anys 90

El 1991 s’inicien les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit.

Anys 2000

Canvi de rumb del negoci per aconseguir la diferenciació de la marca.

2007

L’empresa aprofita el creixement per professionalitzar-se.

2011

L'empresa compra una de les marques d’il·luminació més emblemàtica, BioscaBotey.

2015

Faro Barcelona experimenta una evolució que li demana reinventar-se.

2019

La marca està present en més de 110 països de tot el món.

1946

No hi ha cap història interessant sense un curiós principi i el nostre el protagonitza una pila.

No hi ha cap història interessant sense un curiós principi i el nostre el protagonitza una pila. Sí, ho has llegit bé, una pila. Carlos López López, un home tenaç i de família humil, emprèn el negoci amb la venda de piles de la marca Júpiter en una botiga de només 10 metres quadrats a la Barcelona dels anys 40.

Anys 40

El negoci de les piles aviat el complementa amb la comercialització de flexos.

El negoci de les piles aviat el complementa amb la comercialització de flexos per ajudar un gran amic especialista en el muntatge d’aquestes lluminàries d’escriptori. La feina del nostre fundador consistia en fotografiar-les i viatjar per tot Espanya per vendre-les.

El seu carisma va fer que aquesta feina es convertís en la seva principal font d’ingressos i ràpidament va donar els seus fruits.

Anys 50

El gran èxit de la venda de flexos el porta, el 1951, a fundar LOREFAR.

El gran èxit de la venda de flexos el porta, el 1951, a fundar LOREFAR. Les primeres lletres del seu cognom, López, i el de la seva esposa, Orejudo, al costat de la paraula Faro componen el nom de l’empresa familiar.

Anys 70

La valentia i l’emprenedoria es transmeten de pare a fill.

La valentia i l’emprenedoria es transmeten de pare a fill, i és en els anys 70 en els quals Carlos López Orejudo, el fill petit de la família, s’incorpora al negoci amb el millor consell del seu pare: emprendre amb valentia i no rendir-se mai.

Anys 80

El 1991 s’inicien les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit.

El 1991 Carlos Martí, íntim amic de Carlos López Orejudo, s’incorpora a Faro com a director general i inicia les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit.

L’empresa amplia els horitzons i es trasllada a un ampli edifici de 1.200 m2 a Santa Eulàlia, i compta ja amb una plantilla de 12 treballadors. Desafortunadament i amb molt poc temps al capdavant, Carlos Martí mor de forma sobtada i és llavors quan Xavier Martín Conillas s’incorpora a Faro com a director general.

Anys 90

El 1991 s’inicien les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit.

El 1991 Carlos Martí, íntim amic de Carlos López Orejudo, s’incorpora a Faro com a director general i inicia les primeres exportacions en el mercat francès amb gran èxit. L’empresa amplia els horitzons i es trasllada a un ampli edifici de 1.200 m2 a Santa Eulàlia, i compta ja amb una plantilla de 12 treballadors. Desafortunadament i amb molt poc temps al capdavant, Carlos Martí mor de forma sobtada i és llavors quan Xavier Martín Conillas s’incorpora a Faro com a director general.

Anys 2000

Canvi de rumb del negoci per aconseguir la diferenciació de la marca.

Xavier Martín inicia un important canvi de rumb del negoci per aconseguir la diferenciació de la marca. La seva visió passa per evolucionar d’importador a dissenyador de models propis, valorant la creativitat i la qualitat del disseny.

A més, potencia l’expansió internacional iniciant les primeres exportacions a Itàlia i a altres països europeus.

2007

L’empresa aprofita el creixement per professionalitzar-se.

El 2007, l’empresa aprofita el creixement per professionalitzar-se. El trasllat a una nau industrial amb més de 10.000 m2 de magatzem i més de 2.000 m2 d’oficines i exposició a Castellbisbal es converteix en l’entorn ideal per a la nova etapa. L’equip compta amb més de 60 professionals de diferents àrees.

2011

L'empresa compra una de les marques d’il·luminació més emblemàtica, BioscaBotey.

L’any 2011 es converteix en un huracà d’emocions. La compra d’una de les marques d’il·luminació més emblemàtica i tradicional de Catalunya, BioscaBotey, permet a Faro Barcelona acostar-se al públic final i crear sinergies que amplien i milloren el negoci.

2015

Faro Barcelona experimenta una evolució que li demana reinventar-se.

Faro Barcelona experimenta una evolució i un creixement tan rellevants que la mateixa marca demana reinventar-se. La nova imatge busca expressar millor la identitat actual: dinamisme, frescor, proximitat, creativitat i benestar.

2019

La marca està present en més de 110 països de tot el món.

Avui l’equip de Faro Barcelona està format per més de 100 persones entusiastes i la marca està present en més de 110 països de tot el món. Són molts els premis rebuts en els últims anys incloent-hi dos Red Dot Design Award, un IF Design Award, tres German Design Award i un Green Product Award, entre altres.

La marca compta ja amb la presència a sales d’exposicions ubicades a ciutats tan importants com Madrid, Barcelona, Milà, Londres i Tòquio. 

2022

Celebrem 75 anys plens de llum!

Portem 75 anys en el mercat, però ens reinventem cada dia per a oferir els millors productes i estar prop dels nostres clients.

Avui l'equip de Faro Barcelona està format per més de 100 persones entusiastes i la marca és present en més de 110 països de tot el món. Són molts els premis rebuts en els últims anys incloent quatre Xarxa Dot Award, tres IF Design Award, set German Design Award i un Green Product Award, entre altres. La marca compta ja amb presència en Showrooms situats en ciutats tan importants com Madrid, Barcelona, Paries, Milà, Londres, Tòquio.

Sostenibilitat

Tal com actuem, produïm i dissenyem defineix qui som i quin compromís tenim amb les persones i el planeta. La sostenibilitat és un dels valors que més ens representen. Seguim un pla estratègic que ens ajuda a millorar cada dia en tots els processos i departaments de la companyia. El nostre objectiu és ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones i aconseguir un món millor.