
Faro Barcelona ha obtingut recentment el segell REDUZCO que atorga el Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic del Govern d'Espanya, una fita en el nostre compromís amb la sostenibilitat.
Aquest segell certifica que Faro Barcelona no només està mesurant les seves emissions de gasos d'efecte hivernacle, sinó que a més ha aconseguit reduir-les en un 8,94% durant el trienni 2020-2022 en comparació amb el trienni 2019-2021. Això inclou les activitats de fabricació i distribució de les nostres lluminàries i ventiladors de sostre, així com els envasos i embalatges emprats per Faro Barcelona, passant per l'eficiència energètica de les nostres instal·lacions.
Ens trobem en un escenari on el canvi climàtic es manifesta de maneres cada vegada més alarmants, i la necessitat d'adoptar pràctiques sostenibles és imperativa. Estudis recents suggereixen que, si no es prenen mesures dràstiques ara, les conseqüències seran irreversibles no només per al medi ambient, sinó per a l'economia i la societat. En aquest escenari, cada acció compta.
Les nostres accions
Faro Barcelona, en un esforç per contribuir amb les nostres accions i en obligació al nostre deure com a empresa, ens hem embarcat en un viatge per mesurar i reduir les nostres emissions de gasos d'efecte hivernacle. Aquest esforç ens ha obtingut la certificació ISO 14064-1, reconeixement internacional que confirma que Faro Barcelona mesura les seves emissions de gasos d'efecte hivernacle de manera exhaustiva. Darrere d'aquesta fita hi ha grans professionals que es van encarregar d'optimitzar les nostres operacions, des de la cadena de subministrament fins a les pràctiques de gestió de residus.
Avui, gràcies al segell REDUZCO del Ministeri de Transició Ecològica, podem afirmar que no només estem mesurant les nostres emissions, sinó que estem aconseguint reduir-les significativament.
Però la nostra ambició no s'atura aquí. Cada pas que fem en aquesta direcció reforça la nostra convicció que un futur més verd és possible.
Creiem en un disseny honest, proper i accessible, i que sempre intenti reduir el nostre impacte sobre el planeta. I per això hem de seguir treballant per consolidar un model de creixement més sostenible i respectuós amb el medi ambient.
Seguim!
