Inici Col·lecció VENTILACIÓ VENTILADOR SENSE LLUM Sostre SFERA RECESSED S Ventilador blanc Wall Control blanc 110V
SFERA RECESSED S Ventilador blanc Wall Control blanc 110V
By Faro Lab
Ref: 34270RRW-110
Favorit
Sfera és un ventilador de sostre de empotrar en acabat de pales blanc mat, amb mida S. Equipat amb un motor DC, ofereix 5 velocitats regulables i és apte per a sostres inclinats. Apta per mercats de voltatge de 110V.
Llisca per veure més
Controlador paret rotatiu blanc
Controlador de paret rotatiu blanc cablejat amb 5 velocitats. Control directe per a ventiladors sense necessitat de senyal RF. Instal·lació ràpida. Consulta pel receptor compatible amb el teu ventilador. Per a més informació.
Diàmetre
És molt important triar la dimensió correcta del ventilador tenint en compte la grandària de l'habitació. Aquest ventilador talla "S" és ideal per a estades menors de 13 m².
Motor DC
El motor de corrent continu o motor DC es caracteritza per tenir un consum de fins a un 70% més baix dels ventiladors convencionals, comparable al d'una bombeta LED. Són ventiladors super silenciosos durant el seu funcionament. També es caracteritza per la seva rapidesa a l'hora d'executar accions d'arrencada, acceleració, desacceleració i atur i té un control precís de la velocitat. Els motors són més lleugers el que faciliten la instal·lació. Dissipen millor la calor allargant la seva vida útil enfront dels ventiladors convencionals.
Instal·lació per a sostres inclinats
Apte per a sostres inclinats, permetent que la tija caigui verticalment de manera que el ventilador sempre queda pla amb respecte al sostre i assegura el millor funcionament i confort.
Característiques tècniques
Veure fitxa tècnica Descarregar fitxa tècnica Instruccions
Especificacions
Característiques generals
Característiques lumíniques
Equip elèctric
Característiques generals
Fixació: Sostre
Classe: I
IP: 20
Voltatje: 100V-120V
Hercios: 50/60Hz
Potència del ventilador (W): 5-7-10-13-20
Fluxe d'aire (m3/min): 48-65-79-89-114
Fluxe d'aire (CFM): 2372-2948-3823-4479-5305
RPM: 142-178-213-244-290
Funció inversa: No
Clase de motor: DC
Nº de palas: 3
Palas reversibles: No
Sostre inclinat: Si
Inclinació màxima (º): 12
Mesura de tall: 150mm
Diàmetre tija: 26
Alçada mínima d'empotrar: 160mm
Material
Cos/Estructura: Acer
Material de les palas: ABS
Acabats
Cos/Estructura: Blanc Mat
Acabats de les palas: Blanc Mat
Característiques lumíniques
Grossor màxima de sostre: 26mm
Información adicional
Longitud de les tiges incloses: 100
Model tija opcional: Universal 26mm
Cotes
Veure projecció 3D
Carregar experiència interactiva
Descàrrega de fitxers
Descàrregues de fitxers
Instruccions
Fitxa tècnica
Instruccions
Imatges
Fitxers tècnics
2D / 3D
BIM
Descarregar
Descarregant fitxer. El procés pot durar fins un minut. Si us plau espera.