Sfera és un ventilador de sostre de empotrar en acabat de pales blanc mat, amb mida S. Equipat amb un motor DC, ofereix 5 velocitats regulables i és apte per a sostres inclinats. Apta per mercats de voltatge de 110V.
Productes relacionats

Catàleg
Controlador paret rotatiu blanc
Controlador de paret rotatiu blanc cablejat amb 5 velocitats. Control directe per a ventiladors sense necessitat de senyal RF. Instal·lació ràpida. Consulta pel receptor compatible amb el teu ventilador. Per a més informació.
Diàmetre
És molt important triar la dimensió correcta del ventilador tenint en compte la grandària de l'habitació. Aquest ventilador talla "S" és ideal per a estades menors de 13 m².
Motor DC
El motor de corrent continu o motor DC es caracteritza per tenir un consum de fins a un 70% més baix dels ventiladors convencionals, comparable al d'una bombeta LED. Són ventiladors super silenciosos durant el seu funcionament. També es caracteritza per la seva rapidesa a l'hora d'executar accions d'arrencada, acceleració, desacceleració i atur i té un control precís de la velocitat. Els motors són més lleugers el que faciliten la instal·lació. Dissipen millor la calor allargant la seva vida útil enfront dels ventiladors convencionals.
Instal·lació per a sostres inclinats
Apte per a sostres inclinats, permetent que la tija caigui verticalment de manera que el ventilador sempre queda pla amb respecte al sostre i assegura el millor funcionament i confort.
Característiques tècniques
Veure fitxa tècnica
Descarregar fitxa tècnica
Instruccions
Característiques generals
Característiques lumíniques
Equip elèctric
Característiques generals
Fixació:
Sostre
Classe:
I
IP:
20
Voltatje:
100V-120V
Hercios:
50/60Hz
Potència del ventilador (W):
5-7-10-13-20
Fluxe d'aire (m3/min):
48-65-79-89-114
Fluxe d'aire (CFM):
2372-2948-3823-4479-5305
RPM:
142-178-213-244-290
Funció inversa:
No
Clase de motor:
DC
Nº de palas:
3
Palas reversibles:
No
Sostre inclinat:
Si
Inclinació màxima (º):
12
Mesura de tall:
150mm
Diàmetre tija:
26
Alçada mínima d'empotrar:
160mm
Material
Cos/Estructura:
Acer
Material de les palas:
ABS
Acabats
Cos/Estructura:
Blanc Mat
Acabats de les palas:
Blanc Mat
Característiques lumíniques
Grossor màxima de sostre:
26mm
Información adicional
Longitud de les tiges incloses:
100
Model tija opcional:
Universal 26mm
Cotes
Veure projecció 3D
Carregar experiència interactiva
Descàrrega de fitxers
Descàrregues de fitxers
Fitxa tècnica
Instruccions
Imatges
2D / 3D
BIM
Descarregant fitxer. El procés pot durar fins un minut. Si us plau espera.