I vam arribar a Amèrica

I ho vam fer per la porta gran. El mes de gener passat vam visitar per primera vegada Lightovation a Dallas, una de les fires més importants del sector en el sud dels Estats Units.

Encara que ja havíem viatjat en dues ocasions anteriors, la cita a Dallas va ser la consolidació de l’aposta pel mercat americà amb una oferta sòlida en ventilació i lluminàries de disseny. Prescriptors i representants de diferents països van visitar l’estand de Faro Barcelona i es van deixar sorprendre per la seva àmplia gamma amb models com ETERFAN, JUST FAN o WINCHE, i amb les lluminàries de disseny com la recent guardonada INVITING.

Va ser una gran oportunitat per als nostres representants, que afirmen ha estat un nou aprenentatge sobre el funcionament del mercat i una bona oportunitat per a poder establir un showroom permanent. Una valoració molt positiva que segueix en la línia d’expansió de la companyia, les ganes de créixer i, sobretot, innovar. L’estand de la fira també va ser una novetat. El nostre equip de disseny va projectar un espai obert seguint l’esperit mediterrani de la companyia. Un clàssic pis modernista de l’Eixample de Barcelona amb sostres cassetonats, grans finestrals i sòls hidràulics. Donant protagonisme sobretot a la ventilació, vam comptar amb la col·laboració de Vergés i la seva col·lecció MIM dissenyada per la prestigiosa interiorista Sandra Tarruella. La innovació i el treball d’aquest projecte també es va traduir en el terreny online amb l’estrena de la pàgina web especialment creada per al mercat americà: farobarcelona.com.

Una experiència transversal per a Faro Barcelona que ha arribat a Amèrica amb ganes de quedar-se.