Faro Barcelona celebra un any més la seva Convenció Comercial Nacional

L’1 de desembre va ser el dia escollit per celebrar la Convenció Comercial Nacional de Faro Barcelona. Durant la jornada es va fer balanç de les metes establertes per part dels diferents departaments del Grup Faro. convencion-nacional-2016-faro-barcelona Un any més Xavier Martín, Director General del Grup Faro, va inaugurar la convenció amb el seu discurs inicial on va destacar el valor de la marca i la seva estratègia enfocada al disseny. “Aquest any ens hem centrat a donar a conèixer la marca Faro, de tal manera, que la gent pensi en nosaltres quan busca una lluminària o un ventilador” va explicar el director.

Durant la jornada, cada departament va analitzar els objectius aconseguits durant l’any i va plantejar l’estratègia per 2017. Com és habitual, el Departament de Compres va presentar les seves novetats despertant l’interès dels assistents. visita-showroom-convencion-nacional-2016 Els productes de disseny tant per a llar, exterior i ventilació van atreure les mirades dels comercials. Aquest any també es va presentar de forma més estesa les novetats per a la línia professional (PRO) i es van explicar les millores en la font de llum per a la gamma de productes retail i contract.

Després d’una jornada intensa, tots els participants van poder exposar els seus dubtes i impressions en un sopar realitzat en La Cuina de la Boqueria, on per equips van cuinar el sopar. Una metàfora perfecta per concloure aquest acte on comercials i signatura treballen conjuntament per aconseguir els objectius plantejats.